Vision 5.0           History
A half century of history.
Ours is an all-Italian family-run company with fifty years of things to remember and tell, successes to celebrate and new challenges on the horizon. It is a historic company that has reached its third generation after an exciting and unusual journey in the design and processing of leather. Romagna and the wisdom and singular nature of this region are deeply rooted in the culture of Cierre, a business that aims to offer the World the ultimate in quality. We pride ourselves on our growing know-how and expertise; our irrepressible vision and creative verve; and our drive that increases with each goal we achieve. The new logo is a C, “because C is core”, encapsulating all of this. There is class to sell, a trademark based on craft and creation, cappelletti pasta and Sangiovese, colours and curiosity. We change for the better and care for our customers, as part of a virtuous cycle of experiences and attention to the lifespan of products. Cierre 5.0. This is the name we have given to our vision of the future, a clear and strong message to the world. We are always eager to explore new ideas and a new way of living and working, and to interpret the products and their environments, within the context of a real project of transformation together with those who wish to join us. ​​​​​​​ Mezzo secolo di storia. Una family company tutta italiana con cinquant’anni di cose da ricordare e da raccontare, successi da festeggiare e nuove sfide all’orizzonte. Un’azienda storica che arriva alla terza generazione dopo aver compiuto un viaggio eclettico e appassionato nel design e nella lavorazione della pelle. Il punto di partenza è la Romagna e la sua anima saggia e bizzarra, così profondamente radicata nella cultura di Cierre, il punto d’arrivo è il Mondo con l’eccellenza nella qualità. Know-how e professionalità in continua evoluzione, visione inarrestabile ed energia creativa, voglia di fare che non si esaurisce mai, ma si rinnova a ogni traguardo raggiunto. Il nuovo logo è una C, “because C is core”, l’essenza e la sintesi di tutto questo. C è classe da vendere, marchio di fabbrica che significa mestiere e creazione, cappelletti e sangiovese, colori e curiosità. Cambiamento verso il meglio e cura per il cliente, circolo virtuoso di esperienze e attenzione al ciclo di vita dei prodotti. Cierre 5.0. Questo è il nome che abbiamo dato alla nostra visione del futuro, un messaggio chiaro e forte al mondo. Una spinta veloce verso nuove idee, un nuovo modo di vivere e lavorare, di interpretare i prodotti e gli spazi ad essi dedicati, un solido progetto di trasformazione insieme a chi vorrà farne parte.
Back to Top